Kubilaylin Bugün doktorum imom omega ve kan ilacı verdi bende biraz panik atak var kan ilacını şurup şeklinde verdi şükür 🙏😂 imom omega kullanan varmı? Yan etki yaşadınız mi nasıl gidiyor 😊
Baharata Kubilaylin bende kullanıyorum ilk zamanlar ilacı içtiğim günler istifar ettim ama şimdi alıştım
aylinsss Kubilaylin bende kullanıyorum vitamin ilaç değil o nedenle yan etkisi yok hassas mideniz yoksa rahatsız etmez
kusadasi Ben sadece 2 kere kullanabildim hiç midem bulanmiyorken nezaman o ilacı içsem kusma yaptı ve bıraktım