Kızlar selam, 37+3 haftalık hamileyim. Ara ara çoğunlukla da geceleri belimde ve kasıklarımda adet olacakmışım gibi ağrılar oluyor. Bu bir sancı şekli mi bilen var mı? Bu arafa bugün nstye girdim sancım da çıkmadı. Peki bu neyin ağrısı??? Bir de bi sorum daha var, sancı olmadan açılma olabilir mi?