Mine8191 Herkesin bebişi kıpır kupür maşallah benim ki çok sakin ara ara oynuyor dönüyor anlamıyroum benim gibi olan var mı Çarşamba iyiydi bebeğim ama bu 32 ye girdik bi duraksadı belli aralıklarla oluyor sizce doktora gidilir mi daha bi hafta olmadı gideli
merve90 Mine8191 benim kızımda öleydi çok sakin bi bebekti şimdi 2.ciye hamileyim daha hareketli oğlum
Dilanilngi Mine8191 gün içinde ayaktaysanız hissetmiyorsunuzdur belki ,muz ceviz çikolata vs soğuk bişeyler yiyip içip sol tarafa doğru dinlenin tepkilerine bakın isterseniz bi..
Tugbaaelbr Mine8191 bende 33 e girdim genelde çok hareketli ama bazı günler bi sakin oluyor bence korkulacak bisey yok inşallah
Sdymzlm Mine8191 benim bebeğimde öyle çok sakin. Canı ne zaman isterse o zaman hareket ediyor oda nazlı nazlı. Korkuyorum bazen bişeymi oldu acaba neden böyle diye. Görüyorum bazen bazı bebekler çok hareketli neye bağlı bu bilmiyorum. İyi olsun yeterki diyorum sonrada.
Seyhann06 Mine8191 bende 31. Haftamdayım hareket ederken bebek göbeğim yer değiştiriyo sanki çok hareketli sanırım doğuncada hareketli geçecek hayatımız yaramaz olacak hissi var şimdiden. Sakin durması iyi bence
Asli-35 Mine8191 öncelikle allah kurtarsın canım geçenlerde bende araştırdım bu konuyu 32. Haftadan sonra karın içindeki amniyon sıvısı azaldığından ve bebeğin hareket edeceği alan daraldığından yavaşlarmış hareketleri kontrollerin normal gidiyorsa takılma buna bence herkesin bünyesi farklı