Mujizam selam hamile anneler allah kısmet ederse bende 1 ocak bekliyorum doğumu 12 li hastane çıkışı aldım ekstra yedek kıyafetleri ve zıbınları uzun kollu tercih ettim hastane çıkışının kendi battaniyesi var penye olan zaten bebeği pusete koyacağım için üstüne kalın battaniye örtüp arabayla evime geleceğim için bu şekil yeterli düşünüyorum allah kısmet ederse fikrim bu ekstra kalın polar vs gibi birşey düşünmedim 💪 herkese hayırlı kolay doğumlar sağ sağlim kucağınıza almayı rabbim nasip etsin 🙏