MerveYildirim tugcemre kilosu gayet guzel . Benim ki 33’te 2200’du doktorum ne irir ne zayif olacak dedi . Sizin bebislerin kilosu cok guzel masaallah
deryaersin tugcemre erkek canım bi ara muz yiyodum her gün 1 aydır yemiyorum hiç aslında özel olarak yediğim bişey yok Ama iştahım yerinde şükür ne yesem kilo aldırıyo demek ki
Evrem94 gulcins aramizda 2 gun var bende 33+5 te gittigimde 2.100 gram dedi bende suan kac gram aldi bilmiyorum
tugcemre maşallah bendd hergun muz yıyrum canım benım hala ma normal kılosu sanırım hepimizn bebeklerinin kılosu güzel masallah
gulcins Evrem94 benim ikinci Sezeryan olacağı için en geç 39 tamamlayınca alıcak birde 😔 3 kg olur geçer bile Dedi ama inşallah öyle olur🙏
EsinKaraglle tugcemre benimki 27den beri baş aşağı duruyo. Ama doktor daha 37ye kadar vakit var pozisyon için dedi daha dönebilir seninki de
Erenfamily tugcemre aynen daha da irileşirse normal zor olacak gibi korkuyorum beslenmeme dikkat ediyorum 🙏🙈
Evrem94 gulcins benimkide sezeryan canim tup bebek oldugu icin doktorum sezeryan dedi insallah 3 kilo olur meleklerimiz