Bence aldığınız kiloya takılmayın tadını çıkarın normal herzamanda olduğu gibi yiyin doğumdan snra gidiyor emin olun emzirince alınıyor ama 😁 🙏 kilo almanız bebeğe faydalı hiç dert etmeyin zaten 15 kilo alin Dior doktorlar ben şuan 15 kilo aldım doktorum 10 kilo alman lazım dedi olduğu kadar dedim 45 ile hamile kaldım ilk 7 kilo verdim snra o on beş kilo aldığının içinde olan kilo bebek sağlığı haftasına göre gelisimi önemli herzaman bunu derim 🙏❤️