Kizlar bugün 19 haftalık olduk yaklaşık 10 gundur falan kasik ağrılarım oluyor özellikle oturup kalkarken oluyor hatta bı ara oturup kalkarken kasıklarımda dolgunluk baskı hissettim geçen hafta gittim doktoruma rahim agzin kapalı düşük tehlikem de yokmuş ama sebebini anlayamadık magnezyum verdi daha önce bir kaybim olduğu için tedirgin oluyorum özellikle oturup kalkarken oluyor kasik ağrısı bide bugün sağ boslugumda ara ara ağrı oldu