busraozkan bu hafta 32 haftam ❤️😇 Perşembe kontrolüm var şükür iyiyiz zaman geçmek bilmedi sadece doğum 15 Aralık la 20 Aralık arasında olcak sezeryan çünkü heycanla kasim ayi da bitsin Aralık gelsin diyorum 😇😁 Aralık ayı bir türlü gelemdi bu sene 😇😁 decavit ilaca devam kan ilacına devam gece uykusuyok done done sabahlar olmuyor 😂 oğlum var oda uyanınca mecbur kalkıyorum gün bitiyor onunla şükür siz nasilsiniz