Ozgglt_ ecembugra53 3 doktor erkek 1 i kız dedi çocuğuma 🤭 cumartesi gittiğimiz kendi doktorumuz %90 kız dedi 6 Kasımda detaylı ultrasona çağırdı emin olmak için
Ozgglt_ ecembugra53 Allah razı olsun tabiki öyle bütün zıbınları mavi tabi ama olsun 😂 sağlıkla gelsin bütün minikler😌
Ozgglt_ Mom092 bizde koca kafa bir oğlumuz olacak diye dalga geçiyorduk 😂 şimdi mercimek kızımız diyoruz hala da net değil 😂
Mom092 Ozgglt_ o kadar cok degisen okuyoruz ki burda valla 7.ci ayda degiseni bile okudum ben her muayenede soruyorum doktoruma dogumda bile soracaksin diye korkuyorum dedi bana 😂😂
Ozgglt_ Mom092 ahahaah iyiymiş 😂😂 doktora üzülen gözlerle o kadar erkek zıbını patiği aldım ya dememin ardından dur bakalım daha bişey alma kıza göre de detaylıda bir daha bakalım dedi 😂 ne gelicek merak içindeyim 😂😂
Mom092 Ozgglt_ aynen kuzum bekle detaylıyı şaşırtıyor bizi bu bebeler 😂 ama insan duramiyo iste hevesleniyo 😏 gördüğüm seyi almamak icin kendimi o kdar zor tuttum ki bizmkide net degildi o zmnlar 😂
Ozgglt_ Mom092 bu sen bi gizemler bişeyler ya 😂 Sağlıcakla gelsinlerde mavi zıbınlada büyür pembesiylede. Sağlıklı olsunlar hayırlı evlat olsunlar inşallah
Ozgglt_ Mom092 bu sen bi gizemler bişeyler ya 😂 Sağlıcakla gelsinlerde mavi zıbınlada büyür pembesiylede. Sağlıklı olsunlar hayırlı evlat olsunlar inşallah