icegul benim düşüncem, iki isim birbirine söyleniş olarak çok yakın olduğundan eğer beraber kullanılacaksa tekerleme gibi görünür. ama yok iki isim koyup tek isim kullanırız derseniz fena durmuyor. daha çok ikisinin f ile başlayıp yormasındansa aklınızdaki başka ismi ek olarak düşünebilirsiniz nacizane tavsiyem. örnek veriyorum; elif ferhan, feriha deniz, feriha idil, ferhan melek, defne feriha gibi gibi