_Mother_ Senemsuat hayır canım çok şükür birşey çıkmadı benim usg de ense kalınlığı 1,23 çıktı burun kemiği de 2,53 dü sanırsam kan verdim tarama testinde de risk çıkmadı çok şükür benim raporum bu şekilde
Senemsuat Minikjelibonum kombine risk: 1:126 ikili test: 1:150 yaş riski : 1:216 Trisomy: 1:1000 fb hcg : 154,4 papp-a 7,53
Minikjelibonum Senemsuat canm kanlarda biraz riskli çıkmış sanki. Sen bir perinataloga gidip göster tahlillerini flan. Olmadı durumunda varsa nifty testi yani fetal dna yaptırırsın
aybarsdefne Senemsuat en üst düzeyde de kullansalar 12 haftalık daha çok küçük gölgeye geldiğinde görğnmeyebiliyor uzuvlar renkli ultrason isteyin ve başka doktorla devam edin bi bakın bakalım sonuç ne olucak ama daha çok minik belki surat olarak henüz fındık burunlu olacak çok küçük olucak ondan görünmemiş olabilir
Minikjelibonum Senemsuat inşallah sizde benm gibi güzel haberler alırsınız. Çoğunda bişey cıkmıyor ama o sürreç zor geçitor
Gul_meftun Senemsuat merak etmeyin bazen geç gelişebiliyormuş yada arkadaşın dediği gibi ultrasondan görünmüyor detaylıda daha iyi görülebilir Dua edin bol bol🤲
Minikjelibonum Senemsuat cnm eğer maddi durumunuz iyiyse perinatalog prof. Arda Lembet var onu araştır bi bence türkiyenin en iyi doktorlarından ik beşi
Gulizz Ben 11+2 iken gittim 2li test için, ölçülere göre 12+4 çıktı. ense kalınlığı gayet normal 2nin altındaydı ve burun kemiği de göründü çok şükür:) kan sonuçlarım haftaya pazartesi çıkıcak ama herşey yolunda🥰