11+4 hamileyim normalde hacettepe hastanesine gidiyorum ama memnun değilim burdan 2 kasım da tekrar randevum var son gidişim olcak muhtemelen şehir hastanesine gitmek istiyorum bundan sonra ki süreç de fakat sormak istediğim şey şu hastane değiştirmek istediğiniz de herhangi bir şey yapmak gerekiyo mu yoksa sadece randevu alıp istediğin hastaneye kaydın yapılabilir mi yardımcı olabilir misiniz
Bir de ankarada olup devlet hastanesi olarak nerelere gidiyosunuz hangi hastaneden memnunsunuz