Bgmky Kaçıncı haftanızda başladınız kızlar ve deterjan yumuşatıcı olarak hangi markaları kullandınız?
Cheerfulmom Bgmky 35 haftadayım. Yıkadım ütüledim ama hala çanta hazırlamadım. Duru granül matikle yıkadım. Mis gibi bebek kokuyor dolabı açınca bile geliyor kokusu 🥰 yumuşatıcı kullanmanıza gerek kalmıyor çünkü zaten yumuşacık çıkıyor çamaşırlar.
Baharata Bgmky 30. haftadayım yumuşatıcı kullanmadan duru granül aldım bu hafta güneş gitmeden yıkıycam inşallah
Bgmky Baharata bende yarın 30+0 oluyorum duru granül matik herkesin kullandığı 😊 normalde ben beyazlarıma da kullanıyordum bebeğimin kıyafetlerine de kullanırım o zaman 🥰 bu arada yorumlar için teşekkürler bayanlar 🤗❤️