Annişleeerr merhabaaa ❤️❤️
12+3 günlük hamileyimm bu donemlerde kasık batmalari agrilar normalmi kasıklarimin altı bicak gibi batiyo göbegimin yanlari aciyo bacaklarima vuruyo bazen agrilar boyle olan varmii progestan kullaniyorum ikinci gebeligim ilk gebeligimde dusuk tehlikem vardi bundada kese arkasinda kanama var