Celikkader Haftamda sağ kasığıma arada ağrı bıçak saplanır gibi saniyelik girip çıkıyordu . 3 kere fln oldu bir gün içinde önemsemedim . Rahim bağ dokusu geriliyor büyüyor fln dedim . Eşim rahat etmedi herzmn gittiğim özel hastaneye gittim . Ultrason da baktı dr ve rahim 4 cm bebek baş aşağı pozisyon almış yatış yapalım . Bi Protestan iğne yapalım serum fln bağlayalım dedi . Yiyecek ekmeği varsa yaşar dedi . Eşim ağlamaya başladı. İlk bebeği 38. Haftada karnımda kaybetmiştik çünkü . Yatmak istemedim ve İğnem vardı yanımda karnımdan onu yaptım 1000lik boş serum bağladılar acilde . Bitince eve gidin sabah kontrole gel dedi . Serum bitti ben iyiyim düşük riski nerden çıktı ?? Başka bir hastaneye gittik hemen o anda baktı herşey normal bebek iyi düşük riski yok şuan . Bebek baş aşağı dönebilir düzelebilir yeri geniş rahat . Baş aşağı dönmesi ile doğum kanalına girmesi aynı şey değil dedi . Çok rahatladık . Sürekli takipli doktorum sbh kontrole gel demişti gittim . Başka bir doktora kontrol olduğumu söyledim herşey normal dedi dedim . Evt düzelmiş dedi ama inandırıcı gelmedi bana . Güvenimi kaybettim para için böyle yapmış olabilir mi ☹️
Nurmucize Celikkader olabilir özel işte ben özele girip 3 kaybim oldu uzanin ayağınızı yukarı kaldırın
arelaslan Celikkader doktorun bana düşük riskim var dedi 3 gün sonra gittim ben sana öyle bir şey demedim diyor Bazen çok boş konuşuyorlar Evet yüreğimizi ağzımiza getiriyorlar
Busra34ybg Celikkader ahh canım çok geçmiş olsun kötü düşünme kendini strese sokma iyi güzel düşün ki güzel olsun bol dua et dikkat et ciddi bisey olsa söylerler di sana şuan iyi demişler çok sırt üstü yatma sola doğru yat ki bebeğe giden kan akışı rahat olsun hayırlısıyla bebeğini kucağına alırsın inşallah
Ftmaydn Celikkader benimde sağ tarafıma sürekli ağrı giriyor. Bazen sizin dediğiniz gibi bıçak sağlanır gibi ben doktoruma söyledim rahimin büyüdüğü için dedi çok telaşlanmayın benim her iki tarafıma da giriyor o ağrı
Celikkader Ağrım fln da yok korkudan 4 gündür yataktan çıkmıyorum Protestan fitil kullanıyorum . Korktum böyle bir şey yaşayan var mı ? Hastane özel olduğu için iğne serum yatış fln bunları kasti söylemiş olabilir mi ? Bir çıkarı olabilir mi ☹️
Celikkader Nurmucize 😞 odaya girince direkt afpmom diye bi testten bahsetti 300 TL dedi yapmış mıydık dedi ? Ya önce bi bak gece gece acil gelmişim sağ tarafımda bşy batıyor diyorum . O bna testi anlatıyor hala bel açıklığı ile ilgili test . Evet yaptırdınız yaptım dedim de öyle baktı
Nurmucize Celikkader sizi çok iyi anlıyorum Allah insalah bebeğinizi kucağınıza sağlıklı bir şekilde almayı nasip eder inşallah
28umran52 arelaslan bnde 17 haftalık hamileyim karnım aciyo arada sağ tarafıma ağrı vuruyo çarşamba günü doktora gitcem şimdi bnde korktum baştan beri yatiyrm sarklaj oldum
Celikkader arelaslan ay evet onların ağzından çıkacak tek bir kelime dünyamı karartıyor resmen . Sırf bu yüzden devlete gitmiyorm ki beni hatırlasın özeldeki dr iyi takibimi yapsın diye ☹️
Celikkader 28umran52 bna serklaj 2 cm de atılıyor dedi o akşam hatta serklajın da riski var kesesi delinebilir fln dedi . Çok korkuttu beni gitmeye korkuyorum o doktora tekrar .
Celikkader Busra34ybg çok tşk ederim ama kafamı çok karıştırdı iki doktorun dedikleri tam tersi birbirinin 🙈
Celikkader Ftmaydn ne güzel konuşup rahatlatmış içinizi . Bazı doktorlar doktorluktan önce biraz insani olarak empati yapsa keşke . Onların dedikleri şeyler hamileyken strese neden oluyor ki stres de her şeyin başı maalesef
Tevhidehli1 Celikkader ultrasonla altyan mı baktı karından mı? Benimde aynı şekilde devam ediyor batma sancı magnezyum içiyorum
busbus35 Başka doktora muayene olmaya gidin her hastane kabul eder ❤️🙏sağlıkla kalın inşallah birde hergun rabbi yesir duası ve Ayetel Kürsi okuyun ufleyn ustunuze
Tevhidehli1 Celikkader üstten baktığında ne dedi alttan bakınca ne dedi ? Üstten de açıklık konusunda bir şey dedi mi
Tugceasl Celikkader bende özel hastanede muayeneye gittiğimde banada sancıların başlamış demişlerdi sonra devlet hastanesine acılden giriş yapıp durumu anlattım ve böyle bir sancı bu ay da çok normal demişti şimdi 18 haftalık olduk çok şükür tek bir hastaneye bağlı kalmayın 🤲🏻🌸