ikievlatannesi Kız kasıkta hareket eder erkek bebekse göbekte hareket eder diyorlar sizce dogru mu sizin bebeklerinizin cinsiyeti ne ve nerde hareket ediyo 🤗
61Aysen ikievlatannesi Benm oğlum olcak hep sağ kasığmda hareket ediyodu.Simdi gezmediği alan kalmiyo😂
ikievlatannesi Chucky ogluma hamileyken hep gobegimin ustunde hareket ederdi bu hamileligimdede kız dedi doktor ve buda kasigımda hareket ediyo sürekli acaba gercekten oyle bi dogruluk payi varmi yoksa sadece ben mi oyle hissediyorum merak ettim 🤗