Merhaba güzel anneler bugun yine tiroid degerlerim icin kan vermeye gittim. Doktor baska tahlillerde istemis. Crp ve egfr yüksek cikmis. Üre düşük cikmis. Hic böyle degerleri olan oldu mu? Cok korkuyorum. 3 gundur sirtimda agri var mideme falan bazen vuruyor. Internette insan neler okuyor kotu oluyorum :(