aycaycayca_89 Bebiss123 siz kaç haftalıksınız? Aynı tarif ettiğiniz şey bende de oluyor. 10+3 haftalık hamileyim. Böyle pırpır bir titreme gibi bir şey oluyor açıkçası bende merak ediyorum :)
elisas-mom Bebiss123 bendede oluyordu doktora sordum hıçkırık tutuyormuş 🥰 yada kordonla oynuyormuş 🙈🧿
aycaycayca_89 Bebiss123 benim karnımın sol tarafında bebeğin olduğu yerde. Daha çok küçük olduğu için olayı kavrayamıyorum ama böyle sanki içimde bir kelebek veya kuş var orda kanat çırpıyormuş gibi oluyor :)