Ont123 Kizlar 34+1 im rahim agzi uzunlugu 3.1 cm dedi doktor ciger gelistirici igne verdi her ihtimale karsi sinirdasin dedi bu durumu yasayan varmi acaba aranizda. Beyaz akinti oldugu icin ozellikle bakmasini istedim nisanmi degilmi diye
Nasippp Ont123 yani benim 14. Haftada 35 mm idi serklaj oldum ama senin 34. Haftada 31 mm gayet iyi gibi bence
Epifenomen Ont123 34. Haftada 31 mm risk değildir doğuma doğru rahim ağzı uzunluğu yavaş yavaş düşer ve riskten bahsetmek için 25 mm olması gerekir çünkü sınır 25tir. Doktorunuz kısalıktan başka açılma görmüşse eğer bunu söylemiş olabilir öyle bir şey yoksa bence başka bir doktora görünün
minikbebeklerim Ont123 benimde 32de 20mm 33te 27mm ydi. 32de ciğer geliştirici yapıldı. Ama ben serklajlıyım 27ye iyi dedi doktorum
Nasippp Ont123 bence gayet iyi ölçümün haftan için riskli değil bildiğim kadarı ile doktorun niye Korkutmuş anlamadım. Bence hiç stres Yapma için rahat etmezse başka doktora da git ama problem olduğunu düşünmüyorum açıkçası