Kızlar bugün ayrıntılı ultrasona girdim bebekte bir şey çıkmadı çok şükür ama benim bebeğe giden sağ uterin arterde(damar) çentiklenme varmış. (Kan diğer damara göre daha az gidiyormuş) Doktor endişe edilecek bir şey değil dedi ama yine de ister istemez endişe ediyor insan…. böyle bir durumla karşılaşan var mı aranızda?