Adakus Sabah uyandığımda karnımda soguk almış gibi bir sancı oluyor ayağa kalktıktan sonra geçiyor ama gün içinde hissetmiyorum dün oldu bugün de oldu anlamadım yeni de kontrol den geldim dün bşy de yoktu anlamadım ki
[silindi] Adakus gece belin açılıyor üşütüyorsundur ya da gün içerisinde. Çorap giy öyle yat üşütmemeye dikkat et. Gaz sancısıdır ayağa kalkınca gaz dağılıyordur rahatlıyorsundur