Gzsonsuz07 rahim içinde küçücük hematomla başladı sonra giderek büyüdü, sonra kanama yaptı ve rahim içinde kanama çok görülüyor.. bütün ypılması gereken yapıldı yüksek doz progestan türevi ilaçlar verdiler ama sadece afedersin şarıl şarıl kanama kesildi sadece ama yinede azda olsa taze kırmızı kanama geliyor.. kahverengiye bi dönseydi rahatlıycsm ama nasip işte.. birde bu kanama da stres evham yorgunluk hepsi çok etkili, adeta polyanna gibi yaşamak gerekiyorki stres kanamayı tetiklemesin..