bugün 41+1 im. cumartesi 3 cm açıklık wardı ama sancı yoktu. şimdi garip ağrılar oluo sancımıdır bilmiorum. belimden kalçamdan kasıklarıma doğru yayılan bi ağrı geliyor 5 10 saniye kadar sürüyo. bu doğum sancısımıdr. yarın doktorum beni sezeryana yada suni ile doğuma alacak. neler yapmam lazım doğum başlasın diye