Merhaba canım
2 defa kürtaj oldum kalbi durduğu için
şuanda 6+2 haftalık gebeyim çarşamba günü kalp atışı için gidicem iğne kullanıyorum birde
inan seni çok iyi anlıyorum 🤲🏻Pskolojik olarak mahvoluyor insan ama stres yapmanın bi faydası yok
Dua et rahatlarsın ben kendimi öyle rahatlatıyorum
Allah kucağımıza almayı nasip etsin hepimize🤲🏻Korkma 😇