fndckp Herkese merhaba, 20 haftalık olduk daha bebeğimi hissedemedim. Sadece bir kez sabah hissettim gibi oldu ama emin değilim. Kilom var acaba ondan mı? Bakıyorum gönderilere insanlar 15. haftasında hissetmeye başlıyor. Bende daha tık yok:(
Sermec27 fndckp kılolularda biraz gec hissetme olabiliyor canım ben oğlumu 17 haftada hissetmeye başlamıştım ama ben cok zayıftım 46 kiloydum 24 e kadar hissedilmeyebilirmiş korkma canım normal 🌸
Mhmtftma fndckp her hamilelik farklıdır bende 25ten sonra hissetmeye basladim şimdi 27haftaligim hla düzensiz harektleri