Merhaba arkadaşlar 1 yıldır korunmasız çocuk istiyoruz ama olmuyor doktora gittim geçen ay bana klomen verdi eşime bana testler yaptı bu arada hiçbir sorun gözükmedi aksine değerlerimiz çok çok kaliteli çıktı ikimizinde bu arada 2 yaşında oğlum var o direk tuttu tedavisiz çabasız bunu çok istiyoruz tutmuyor doktor klomen kullandıktan sonra tekrar çağırdı yumurtalara baktı ve çok iyi hale gelmiş dedi şu günlerde ilişkiye gir hastalığın 3 gün geçtiğinde gel dedi ve benim hastalığım 1 gün gecikti ve hiç regli sancısı Fln yok sadece belim ağrıyor göğsüm çok aşırı hassas dokunduğunda çok sızlıyor sizce kalma şansim ne kadar birde internette okudum bu hapı içen çoğu çoğul gebelik yaşamış çünkü bu hap yumurta çoğaltıcı ve yumurta geliştirici bir hapmış cevaplayın beni aydınlatın lütfen tecrübelerinizi bekliyorum