Lavinya8955 Hamilelikten önce her gün sade maden suyu tüketirdim. Şu an 9+3 haftadayım. tereddüt etmekle beraber mide yanmalarım başladığı için arada yarım şişe içiyorum. Herhangi bir sakıncası var mı, bilgisi olan yazabilir mi?
Mervee88 Lavinya8955 yüksek tansiyon şikayetiniz yoksa günde 3 adete kadar öneriliyor bildiğim kadarıyla🥰 ama yine de doktorunuza sormanızı tavsiye ederim 😊
Snszasla Lavinya8955 her gün mutlaka bir tane sade soda içiyorum hem magnezyum için hem bebek için hemde sindirim için çok faydalı oluyor
Hanifesimsek Lavinya8955 hamilelikte maden suyu içiliyor ben günde en az bi tane içiyorum magnezyum eksikliğine iyi geliyor
Smmom95 Hergün bir şişe sade olandan öneriyorlar içerisindeki minerallerden dolayı. Bende meyveli olanlardan içiyordum ama bu sıra yanma şikayetimden dolayı malesef içemiyorum.bu arada meyveli önermiyorlarda ben arada içiyordum onu sevdiğim için.
Fatmagl_01 günde 1 tane maden suyu içmen gerekiyor canım en fazla 2 tane içebiliyorsun zaten. Bebeğe de sana da oldukça faydası var.