Userkbr kızlar sizde de oluyor mu 16 haftalığız bazen göbek deliğim ayrılacak gibi hissediyorum ve bazen rahimden yukarı bi sancı anlık girip çıkıyor normal mi sizce?
Meltemli Userkbr göbek deliği sancısı ağrısı bende de oluyordu geçen hafta doktor a sordum bebek ve rahim büyüdüğü için çok normal dedi
Deletedmom382 Userkbr bebek buyudugu icin rahimde buyuyor ve rahimi alttan tutan partikuller rahim buyudukce gerginlesiyor o nedenle gobek agrisi yaratiyor bebis buyuyo yani annesi normal 🥰🥰
Kbra_1992 Bugün bndd aynısı oldu sabahtan korktum şimdi geçti arada geliyo bende 15 haftalığım sanırım normal ama bilmiom
Userkbr Meltemli bende söyledim bugün Dr a bol su iç dedi ama bilmiyorum göbeğim ağrıyor sanki çatlayacak gibi
Kbra_1992 Bnd çok su içiyorum bu aralar azaldı biraz hergün bir olmuyo eklem ağrılarım var mesela bu aralar madensuyuda çok sevmem ama içmeye çalışıyom
Userkbr Kbra_1992 biraz arttırdım su içmeyi hafifledi ağrım ama dün göbek deliğimin üstünde ağrı oluştu neden bilmiyorum dr sordum acile gidin dedi
Userkbr Deletedmom382 ay başka bi sıkıntı olmasında büyüsün canımın içi :) sabırsızlıla hareketini bekliyorum 17 hftalığız ama 2 gün önce gttm dr a 1 haffta ilerde iri bi bebek dedi ondan mı karnımda bu kadar gerginlik sertlik ağrı acaba
Deletedmom382 Userkbr olabilir benimkide biraz buyukmus biraz da fazla hareketli sagolsun 🥰 ondan oluyor dedi doktorum 😊
Kbra_1992 Bende 15+4üm ama bazen böle pıt pıt bişeyler oluyo ama ama tekmemi bilmiom herkes daha erken dio siz nezmn hissettiniz yada hisseden varmı