Ben hala gidiyorum vücuduma bebekte de hiçbir sorun yok. Bilimsel olarak herhangi bir zararı yok lazerin. Hormonlardan dolayı tüy artışı olabilir belki diye önerilmiyor. O da kişiden kişiye değişiyor benim hiç tüy artışım olmadı aksine kıl kökleri hiç çıkmamaya başladı.