Semanurry mirayandme bende 31+1 de gittim doktora 42 cm 1700 gramdı kızım doktor gayat güzel ilerliyor dedi ☺️
Myrina mirayandme doktorunuz ne dediyse doğru olan odur. Kilosu iyi dediyse iyidir. Bizim yorumumuzun hiç bir önemi yok.
Agjflgknn Zelihaoguzhan yanlis anlamazsaniz ozel olarak yediginiz bir seyler cvar mi masallah cok guzel kilosu
Allissaras 31+3de 2050 gramdı benim bebegim 2 gün önce, doktor bir hafta önden gidiyor dedi normal bence sizinki
Zelihaoguzhan Agjflgknn Yumurta süt yoğurt muz bilindik şeyler ekstra özellikle bişey yemiyorum yarıyo demekki bebeğime😊