Kızlar 2 gündür kasıklarımda hep bi ağrı vardı geceleri dahil ama hafifti bugün sanki ağrı arttı bel agrisida var ama yine dayanilmicak gibi değil doktor doğum kanalına girmeye başlamış demişti akıntıda çoğaldı sizce doğum belirtilerimi? İlk bebeğimde hiç sancım vs olmamıştı suniyle yapmıştım dogumu