Tevhidehli1 İleri derece Ankisiyete bende de var,çok iyi anlıyorum sizi. Söylediklerinize de çok üzüldüm.Her şey sizin elinizde biliyorsunuz.Bebek olduktan sonra bu hastalık başka boyuta geçip bir kaç level atlıyor,çünkü canınızdan daha üstün,değerli bir minicik bir varlığın sorumluluğunu alacaksınız.Onun için tevekkül edin sadece. Bir de bol bol okuyun,araştırın bebeğinizin ilk doktoru siz olun.İnanın ne kadar çok bilinçli olursanız kaygılarınızda o kadar azalır,kendinizden emin olursunuz.☺️