Gunes18 sana tek tavsiyem sir ağda yada eldiven her zaman onlarla yap ve emin ol ki zamanla hafiflediigni göreceksin yapamadiginn zamanlarda kuafore git ama bı şekilde ya ağda yada eldiven .. ama jilet aslaaa vurma hayatın boyunca pişmanlığın olur kurtulman zor olur. Epilasyon desen ben 4 seans yaptım ama ne yazikki garantisi yok lazerinde hamilelikte hormin değişikliği nedeniyle tekrar çıkabilir tüyler o yüzden tamamen artık çocuk getirmicem diyinca lazere baş vururum cnku lazerde çok acıyor ve lazer öncesi jilet oluyor onuda geç lazer vaktin geldi tüylerin uzadı diyelim egerki gitmeye imkanin olmadı lazere bu seferde ağda vs bişi yapamazsın cnku kökler uyanır emeğin çöp olur