Eda7 siz daha iyi bilirsiniz ama, anne karnında ne kadar kalsa o kadar iyi mantığıyla bakıyorum ben, eğer zorunlu bir durum yoksa. Ben kısmet olursa ve sağlığımız için uygun olursa son ana kadar beklemeyi planlıyorum, ne kadar büyürse kızımız o kadar bakımı da daha kolay olur diye düşünüyorum çünkü ilk gebeliğim ve daha önce bir bebeğe bakım yapmadım. Minnoş bacakları kolları ne kadar dolgun olursa, sanki daha iyi bakabilirmişim gibi geliyor (Minik doğan akrabalarımın güzel bebeklerini cesaret edip kucağıma alamamışlığım var). Gerçi şu da hep söyleniyor, yenidoğan bebek çok hızlı da büyüyormuş..
Doktor anladığım kadarıyla size bırakmış kararı. 37 ve sonrası normal zaman diye biliyorum. Siz nasıl hissediyorsunuz? Boşverin ailenizi, siz napmak istiyorsunuz? Sizin ve bebeğinizin hakkında en hayırlısı olsun inşallah, çok kolay doğumunuz olsun..