Folik asit deposu vücutta var zaten. Ben hamile kalmadan genel tahlillerimi yaptırdım, düzenli dvit falan kullandım. Venatura markası en temiz marka, folik asit o marka aldım. Metilfolat diye geçiyor, onu tavsiye ederim ama sanırım başlamanız için erken. Temiz beslenmeye balayin, fazla kilonuz varsa onu verin ve çok dua Allah hayırlı vakitte nasip etsin