ebru-33 kızlar önce leke gördüm doktoruma mesaj attm. gel bakalım dedi. gittik. 3 cm açıklık var dedi. altann muayene ederkende ben dogumu başlatıyorum dedi. sen bol yuru dedi. henüz sancim yok. benim gibi olup ne zaman dogumunuz gerceklesti. lutfen yazar misiniz
Polencim ebru-33 selam canım ben 38+4 üm şuan .geçen çarşamba günü belden vuran sancılarım oldu 5 saat sonra geçti.3 cm açıklığım var bende bekliyorum sen kaçıncı haftadasın ,ilk gebelik mi?
Denizberen Ben de sabah 9da gittiğimde cok az adet agrisi gibi belimde ağrı vardı canim.2,3 cm açıklık var diyip eve gönderdi.Sonraki gün sabaha kadar sancı çektim kendi sancimla doğum yaptım.