MSBebek Kızlar sinüzit oldum çok ağır geçiriyorum kafamı oynatamıyorum doktorum agumentin yazdı sizden kullanan oldu mu antibiyotik kullanımı önerilmiyor hamilelikte çünkü 😭😭😭
Mammimammi MSBebek augmentin gebelikte güvenilir. Bebeklerde bile kullanılabiliyor. Doktorunuz verdiyse gerçekten gerekli oldugu için vermiştir. Bence kullanın. 3.gebeligim.her gebeligimde kullandım. Hatta 2.dogumumda sezeryana gitmeden bir gece önceye kadar içiyordum
YavuzCagan MSBebek benımde kum dökmeden dolayı yazmıştı acil doktoru agumentını kullandım ve bır problem olmadı kendı doktorumada sordum kullanmadan önce kullanabılırsınız demişti bitti 1 hafta önce bır problem olmadı