Ben 30. Haftamda alacağım inşallah şu an 29+1 iz çok erkenden almak istemiyorum özellikle beşik ve bebek arabasını son aya bırakacağım zaten 5 adet 0-3 aylık set alırım 5 adette 3-6 aylık set alırım Kıyafet olarak ihtiyacım oldukça alacağım hastane çıkışım zaten var iki takım halinde 🙏🏻 Çok erken yapmaktan korkuyorum ben nedense Allah korusun 30 bile bana erken geliyor ama annemler alalım diyor 🙇🏼♀️😊😻