Dennis011220 Merhaba,34. Haftamdayım ve ellerim kollarım bacaklarım inanılmaz kaşınıyor ve nokta nokta kırmızı. Doktorum zyrtec verdi ancak o da sadece uyurken rahat ettiriyor. Bu durumu yaşayan var mı?
Acrzynqp Dennis011220 aaaa 4 gündür geceleri bende el ve ayak kaşınmasından uyuyamıyorum kaşımaktan yara yaptım ellerimi yarın muayenem var gidince sorucam
Merinosunannesii Dennis011220 12+6yım benimde uyuz gibi her yerim kaşınıyor sırtım kollarım en çokta göğüslerim
Simirna35 Dennis011220 Hindistan cevizi yağı kullanıyorum, cildiyeye gitmedim daha yeni başladı sayılır
busbus35 Yumuşatıcı ve deterjan da vücuduna etli yapmış olmasin parfüm gibi şeylerden uzak dur birde vücuduna krem sür yağlı vazelin de olur nemli kalsin
Dennis011220 busbus35 yumuşatıcı kullanmıyorum, bol bol krem sürüyorum hiçbir etkisi olmuyor 😞 yarın cildiyeye gideceğim
Dennis011220 irva araştırdım şimdi haklısınız baya tedavi edici özelliği varmış alıp deneyeceğim bugün teşekkürler 🙏
Bsra41 Haftadayım 1 haftadır deli gibi kaşınıyor tüm vücudum avuç içlerim ayak tabanlarım yanıyor içim resmen tahlil sonuçlarım temiz 1 hafta kaldı dayanmaya çalışıyorum geceleri hiç uyuyamıyorum 😞
Busraer Pupp mu oldun canim netten bir yaz pupp diye gebelik alerjisi dogurdum cocuk 4 aylik hala kasnyorum allhm degilsindir insallh düsmanima vermesin gebelil ürtikeride olabilir