Bugün doktora gittim bebeğimi uyandıramadım nst de hareketsiz çıktı doktor tekrar çekilsin dedi suyu sınırda bebeğimin eğer azalırsa suni sancıyla bu çarşamba doğuma alırım dedi. Yürüdüm tatlı yedim tekrar nstye girdim yine hareket etmedi doktoruma tekrar gösterdim 3 saat sonra tekrar gel yine hareket etmezse doğuma alırım seni dedi evdeyim şuan, boyle olan var mı?