Kızlar 30hafta+4 günlük hamileyim..64 le hamile kaldim simdi 75 kiloyum..persembe günu doktora gittim.herhangi bi sıkıntımız yok cok sükür.Bebisim iyi..
Yanlız bu aralar Bacaklarimda agrı ve halsizlik var..Bir gün kendimi iyi hissediyorsam bir gün halsizligim var..Ayaga kalkacak gucum yok sanki..gözlerimde bi agırlık var.Uzanıyorum paso.
Icinizde benim gibi olan var mi? Neyden kaynakli acaba 😐😐