Linaninannesi_ evet benim de tercihim epiduralli normal doğum bi aksilik olmazsa tabi bebek ve anne için hangi doğum türü uygunsa en güzel şekilde onu yaşayalım hepimiz.. benim de bildiğim kadarıyla açıklık belli bir seviyeye ulaştığında belden vurulan bir iğne sancı vs pek hissetmiyorsun sadece kasılma ve ıkınma hissini hissediyorsun yaptıranlar çok memnun