babymrv Kızlar 31 haftalık hamileyim avuç içim nokta şeklinde kızarık kızarık. Bu şekilde olan var mı
cgelmas babymrv bende oldu bir ara ama egzama denildi acaba o şekilde mi nokta nokta iç taraftan kabarıklık vardı
cgelmas babymrv kaşıntınız var mı ? Deterjanlardan vs oluyor demişti doktor eldiven kullan iş yaparken dedi. Bide cerave onarıcı bakım kremini kullan dedi çok şükür iyi gelmişti
SSenas babymrv benimde bu şekilde avuçlarım hamileliğin verdiği anormallik oluyormuş doğumdan sonra geçiyormuş 😊hormonlar ve vücudumuz da çok kan olduğu için birde demir hapı kullandığınızdan😊
SSenas babymrv Rica ederim 😍 ben cildiye doktoruna görünmedim ama kendi doktorum böyle söyledi içiniz rahat olsun birde çok fazla detarjan kullanmayın. Bebişler böyle bünyemizde değişikler yapıyor 😊❤️
babymrv SSenas bende doktora soracaktım ama öncesinde dezenfektan kullanımından kaynaklı diye düşünmüştüm ❤️ İyi olsunlar da istediklerini yapsınlar ☺️☺️
Busr Benim de avuç içlerim neredeyse 20 haftamdan beri bu şekilde kan ilacı kullandığımız için sanırım hiç ısınmayan ellerim şimdi yanıyo sürekli.🤗 bi sorun oldugunu düşünmüyorum