NerminBal canm taktırmadm doktorum istemedi 30. Haftada taş düşürdüğüm için sancı yaşadım sancı erken doğumu tetikler dendi ciğer geliştirici oldum 12 tane antibiyotik iğne oldm
doktora artk stent takalm dedim çok sancım vardı takmıcam dayanabilirsin az kaldı 35.e kadar böyle ağrın olursa kadın doğum doktorun sezeryanla alıcak bebği senden önce karnındakini düşünüyorm dedi stent takarım onu takmakta birşey yok ama buda erken doğuma sebep olabilir dedi bu stent seni rahat ettirdiği kadar rahatsızda edecek oda canını yakacak yerinden çıkma ihtimali var tekrar tekrar takabiliriz o yüzden az dha dayan dedi
günde 6 taneye kadar parol kullanabilirsin dedi ağrımın başlacağını hissettğim an parol içiyordm şükür kendiliğinden geçti 35+4 oldm 🤲🏼 Tek bir doktorla sınırlı kalma böbreğin durumu iyiyse stent taktırma derim ama doktor çok gerekli görürse bilemem ben iyiki doktorumu dinlemişim diyorm şimdi 🤲🏼