Bsrlmnemr Kızlar 2 aylık bebeğim var ombre yaptırmak istiyorum ama büyükler boyama süte geçer diyor.. Dip boyası olmayacak ama bilgisi olan var mı?
Mutlubirannee Bsrlmnemr Lütfen inanma böyle şeylere. Tabiki gönül rahatlığıyla boyaya bilirsin. Süte geçmesi ne demektir? Biraz mantıklı şeyler söyleseler keşke
Cigdemanne_01 Bsrlmnemr süte geçme ihtimali bile olamaz. Boyatabilirsin ben boyattım doktorumda boyatabilirsin hamileyken bile boyatabilirsin dedi. Sonuçta boyayı içmiyorsun saçlarının ucuna sürüyorsun 🤣🤣 sen büyüklerin her dediklerine bakma çok biliyorlar
Dzeyy Bsrlmnemr benim bebeğimde 2 aylık 3 dpktora sordum kimyasal olduğj için içersinde emzirirken önermiyoruz dediler
Bsrlmnemr Mutlubirannee benim hiç bir fikrim yok o sebeple korkuyorum çocuk daha çok küçük ama çok mantıklı da gelmedi