Sedaerdogaan merhaba Seda hanım Elazığ sehir hastahanesinde tıbbi genetik bölümünde kan verdim ve tam 1 ay sonra sonucum cıktı tekrarlayan düşükler dolayısıyla eşiminse vermesi gerekiyordu kan alan hemşire eşinizde bu ara gelsin covidden dolayı hastahane cok yoğun değil dönüşünüz erken çıkar dedi eşimde benden sonra kan verdi onun da 1 ay sonra cıktı. Elif hanım da cok iyi ilgilendi bizimle kan pıhtılaşması cıktı