Rabiacengiz bende de gecen hafta kese görünmüyor gebelik sonlanmis dedi direk. O kadar üzüldüm ki elim ayağım buz kesti resmen. Kan testi istedi kanın çıkmasını bekleyemedim hemen çıktım özel kliniğe gittim ağlayarak. Çok şükür bebişimin kesesini gördük de özel klinikte öyle rahatladım. Sonra kan sonuclari çıktı onlarda normaldi. Emin olmadan etmeden direk gebelik sonlanmis ne demektir ya 😒 bugün 6 haftalığım cumartesi de kalp atışını duymaya gidicez nasipse 🥰😍