Kızlar 11+3 günlüğüm dün akşam hafif kasık ağrısı ile gittim hastaneye. 2 gündürde pütürlü akıntım vardı. İdrar testi verdim idrar yolu enfeksiyonu olmuşum. Dr tek dozluk suda eritilen bi ilaç verdi gece yatarken iç sabaha kadar tuvalete çıkma dedi ama ben 3 saat sonra tuvaletimi tutamayacak duruma geldim ve mecbur tuvalete girdim. İlacın etkisi olmuş mudur ? 😔 Bi tane daha idrar kültür örneği vermiştim dün akşam 3 gün sonra çıkıcak o zaman çağırdı. Başına böyle bir şey gelen var mı ?