Susam1 ben iki çocuk doğurup ben yaptırmadım hiçte bişey olmadı bana göre saçma diyen “tecrübeli” annelrrden çok hatta okudukları üç beş makaleylle hareket edenlerden çok, yıllarını çocuk doğumuna ve kadın sağlığına adamış bu alanda eğitim almış tıp fakültesini bitirmiş ve neredeyde hergün onlarca hamile ile uğraşan doktorumu dinlerim 👍 doktorum yaptırılması gerek diyorsa yaptırırım 🙏🏻 Yaptırmayıp başı göğe ereni de , yaptırıp çocuğu da kendisi de sağlıklı olan annenin de kendi bileceği iş 🤷🏻♀️ Fakat ben doktora güvenirim tecrübeli ve bilgili anneciklere değil 👍