Kızlar 8 haftalık hamileyim Allah olmayanlara nasip etsin bundan önce 1 düşüğüm var çok korkuyorum 6-7 haftasında kahverengi lekelenmelerim oldu sonra geçti şükür dedim bitti artık, ama bu sabah yine başladı lekelenmem ultrasonda bir problem yok ama rahmim bicornus ve o yüzden ola bilir dedi doktor başına böyle bir şey gelen varmı?